KAWASAKI GTR 1400 ABS K-ART KTRC - Dobek Racing
16225
single,single-portfolio_page,postid-16225,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive

KAWASAKI GTR 1400 ABS K-ART KTRC

Opis projektu

Flagowy Tourer Kawasaki

Motocykl łączy w sobie sportowe parametry i upodobanie do dalekich podróży w sposób wyróżniający go spośród rywali. 1400GTR ustanawia standardy, dzięki którym możliwe jest pokonywanie całych kontynentów. Nowe funkcje powodują, że wzbudza on jeszcze większe niż dotąd zaufanie i oferuje większe niż kiedykolwiek bezpieczeństwo.


 

SYSTEM EKONOMICZNEJ JAZDY

System ekonomicznej jazdy może być włączany i wyłączany przez kierowcę. Włączenie tego trybu przestawia ECU na uboższą mieszankę powodując zmniejszenie spalania. Wówczas czas zapłonu i wtrysku paliwa ustawione są na maksymalną oszczędność paliwa. Włączenie trybu oznaczone jest ikoną na panelu LCD i wymaga od kierowcy łagodnej jazdy.

ZMIENIONE USTAWIENIA K-ACT

Ten bardzo zaawasowany system hamowania pozwala na lepsze rozłożenie siły hamowania podczas niskich prędkości i manewrów, np. zawracania.
Zastosowanie najnowszego modelu ABS oraz jeszcze bardziej kompaktowy jego rozmiar to dodatkowe atuty.

KTRC

Podczas przyspieszania na nawierzchni o ograniczonej przyczepności może nastąpić poślizg tylnego koła. System KTRC został zaprojektowany, aby temu zapobiegać. Podobnie jak ABS zapobiega poślizgowi tylnego i przedniego koła przy hamowaniu, KTRC zabezpiecza tylne koło przed poślizgiem przy przyspieszaniu.

WIĘKSZA, ELEKTRYCZNIE REGULOWANA SZYBA
Elektrycznie regulowana szyba jest teraz 70 mm wyższa oraz szersza u góry.
Zwiększona wysokość powoduje lepszy opływ strumienia powietrza, które płynie teraz wokół kasku motocyklisty, co powoduje, że mniejsza jego część uderza w ramiona.

OPRZYRZĄDOWANIE

Wielofunkcyjny wyświetlacz GTR posiada teraz monitor temperatury powietrza na zewnątrz. Inne nowe funkcje przyrządu to wskaźnik trybu K-ACT, wskaźnik ekonomii jazdy i oszczędności paliwa oraz ikonę trybu pomocy. Umiejscowienie przycisku obsługi wyświetlacza zwiększa wygodę, umożliwiając kierowcy zmianę trybów LCD bez konieczności zdejmowania rąk zkierownicy. Ozdobione pierścieniami ze stali nierdzewnej tarcze prędkościomierza i obrotomierza dodają stylu wyglądowi kokpitu.

KIPASS

(Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) to system bezdotykowego, zdalnego odblokowania kierownicy i aktywacji glównego wlacznika (stacyjki). Dzieki funkcji zblizeniowej, nie musisz wyciagac kluczyka z kieszeni, zeby uruchomic swój motocykl i odblokowac kierownice.

CENA

66900

Date

October 14, 2016

Category
Kawasaki